Thursday, February 26, 2009

aNDAIKU tAHU....


Ya Allah kenapa aq raser mcm hari nk berhadapan dgn Mu makin hampir??? Allah jgn ambil aq saat aq bahagia ngn mak, abah, ain ngn adik... kwn2 n Paiz.. aq x penah raser sakit macam ni... sakittttt sgt... ni sume sbb aq byk sktkn ati org... aq raser ni balasan tp aq minta tolong panjangkn hari-hari agar aq dpt balik sbb aq nk cium dan pluk mak ayah ngn adik2 aq sbb itu perkara terakhir yg aq nak buat sblm aq ttp mata andai mase aq da sampai...

Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Ku akan memohon tuhan tolong panjangkan umurku…

Andai ku tahu…
Kapan tiba masaku…
Ku akan memohon tuhan jangan kau ambil nyawaku…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Andai ku tahu…
Malaikatmu kan menjemputku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…

Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…
Aku manusia yang takut neraka…
Namun aku juga tak pantas disurga…

Andai ku tahu….
Kapan tiba ajalku…
Izinkan aku mengucap kata taubat padamu…
Aku takut akan semua dosa dosaku…
Aku takut dosa yg terus membayangiku…
Ampuni aku dari segala dosa dosaku…
Ampuni aku menangis ku bertaubat padamu…

4 comments:

  1. sis... sentiasalah doa yang kita akan diberi umur yang panjang... jgan sesekali persoalkan segala nikmat yang diberi oleh ALLAH... sakit itu satu nikmat... percaya akan segala kesakitan yang kita tempuhi... adalah satu cara ALLAH mengampuni dosa2 yang telah kita lakukan... jika kita sabar dan redha ngan nikmat yang diberi...

    ReplyDelete
  2. time kaseh ea adiputraxgen... bkn mengeluh tp ajk dr ni egt kt Allah byk2.. anyway tq 4 those advise...

    ReplyDelete
  3. dora aq ok tp skadar mengenang keperitan ni hehehee

    ReplyDelete